måndag 29 januari 2018

Annas presentation


Hej alla, Anna här.

Tänker att ni är lite nyfikna på den nya förskolläraren på Kolibrin och därför kommer här nu en liten presentation av mig.

Jag har arbetat med kombinationen musik-barn i många år. Bland annat som musikant på olika barnscener samt spelat musikshower för barn runt om i landet. Jag har lett rytmikkurser för barn, barnkörer samt arbetat på en förskola med musikprofil. Mitt huvudinstument är piano, men på förskolan brukar jag mest använda mig av gitarr.

Utanför förskolans verksamhet musicerar jag i olika former, bland annat med Helena som arbetade på Kolibrin innan. Jag ingår även i allsångsgänget som, sen några år tillbaka, håller till i Limhamns småbåtshamn på somrarna.

Att resa och möta världens olika kulturer har länge varit en passion för mig. Jag har bland annat spelat fotboll på Copacabana, vandrat i Chang Mai´s fantastiska natur, dykt i Mexikos underjordiska grottor, klättrat uppe i Anderna, skidat utför i runt om i alperna samt snorklat med valhaj utanför Honduras kust. På senare år har jag och min familj moderniserat backpackandet några snäpp och använt oss av bil i vårt fria utforskande av Europa.

Ja, det var lite kort om mig. Undrar ni något är det fritt fram att frågaJ                                 
Ser fram emot att få arbeta med era barn!

Ses på föris!                                                                                                                           /Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar